Money Jars

25 Sept 2012

Teori Anonymous

Just Ms. Saranghae

berkarat sudah blog ni, memang ndak dipedulikan... tapi ada aku mau kisah? blog aku kan, so suka hati aku la kan mau update ka, ndak ka, yang kau sibuk2 tu apahal kan...???? kalau kau rajin tahap gaban, kau update la blog kau bah, lepas tu buat marketing di fesbuk ka kasi ramai readers masuk blog kau... ya la kan, aku tau la kan, blog aku setakat berapa pageviews ja, CIPUT tahap dewa....  biarlah, padan muka aku yang malas tulis blog....


ada ANONYMOUS ni tinggalkan komen di blog aku, tima kaci la sudi singgah buang masa baca blog aku ni, lepas tu dia tinggalkan komen membina, tapi aku ndak publish la kan... aku delete sesuka hati aku... kenapa delete? senang ja aku jawab: suka hati aku la kan mau delete atau publish, ni blog aku, jadi hak aku la mau siarkan apa yang aku mau... ada aku kisah!

TEORI ANONYMOUS? apa tu ???? ....

kau datang di blog orang, kau baca lepas tu kau tinggalkan komen....ada komen bagus, ada komen lembap, ada komen pintar ada juga komen setara monyet! kau tinggalkan komen konon kau perasan bagus komen kau tu HEBAT, tapi kau pengecut pasal tidak tinggalkan sebarang traces untuk empunya blog cari kau balik...

ya la kan, manalah tau komen kau tu buat si pemilik blog teruja mcm naik kereta yang dipandu oleh Schumacher, so si pemilik blog terasa mau ucap THANKS FOR YOUR COMMENT.... ndakpun, kot2 komen kau tu TERUK tahap CIPAN sampai si pemilik blog mau kutuk kau balik atau paling teruk mungkin dakwa kau di mahkamah kerana INSULTING dia punya writing kan....

jadi, untuk ANONYMOUS, kalau rasa2 mau tinggalkan komen, jgn guna teori anonymous ok, jgn setakat letak nama anonymous dan jadi halimunan....nnt kena kutuk balik 'aku rasa ada monyet ndak sudah2 ikut jejak aku'....

0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting