Money Jars

30 May 2012

Ciuman Hangat Jang Keun Suk Dan Yoona Girls Generation

Just Ms. Saranghae

hello hello...baru balik dari rumah makcik aku tadi...ada kenduri arwah...best la juga sekali sekala berkumpul kan, sembang-sembang dengan sepupu sepapat...tahun ni memang ketara sangat perubahan di rumah makcik aku tu...

wait wai wait...rumah dorang ndak la berubah yer, tang tu tang tu juga...yang berubahnya, anak-anak makcik aku tu semakin membesarkan keluarga memasing...haish! jeles aku tau...giliran aku ni bila la lagi?...lambat betul si mr.Handsome ni mau datang bawa kumpulan kompang...des des...

makcik aku ni, anak dia ada sedozen...kira ramai la kan...tahun ni ja sudah ada dua cucu terbaru, dua dua pompuan, fifi dan aleesya...ni anak sepupu perempuan aku...lepas tu, menantu makcik aku, my sister-in-law la kiranya ok, ada dua orang lagi tengah tunggu hari...dua-dua pun anytime ja akan beranak, sedang menghitung waktu la gitu bah...semoga bertambahlah berkat kehidupan dorang semua bah...seronoknya ramai budak kecil di rumah makcik aku...ndak menang tangan ni mana satu yang mau digendong...

tiap kali ada orang masuk rumah dan nampak baby kecil, mesti dorang mau bagi ciuman hangat untuk si baby, haish! kalaulah baby tu pandai bercakap, mesti dorang mengeluh asyik-asyik kena cium kan....

Add caption
nah, kalau si Jang Keun Suk yang cium tu baby, kamurang rasa-rasa si baby tu suka ka ndak? kalau bersayap tu baby semua, mesti dorang terbang2 sudah lepas kena cium oleh si Jang Keun Suk ni, yang dikenali juga sebagai putera Asia....

tapi sorry la ahhh, si Jang Keun Suk mau cium satu orang ja sekarang..siapa lagi kalau bukan si Yoona Girls Generation...apa? siapa? Yuna? eeeiiii, sorry aaa...bukan Yuna yang bawa gitar tu...bukan Yuna yang itu lah...tu Yunalis Zarai tu yang glamer dengan lagu Dan Sebenarnya...

ni aksi Jang Keun Suk bersama Yoona Girls Generation dalam drama LOVE RAIN... ni scene dalam episode terakhir...happy ending la drama tu, memang thumbs up!....

so, berbalik kepada rumah makcik aku, kenduri next year, memang pasti tambah meriah, bebudak tu dah cecah umur setahun, lagi seronok layang dorang nnt...untuk my sister-in-law, semoga kamu berdua bersalin dengan selamat...Agnes bersalin untuk the 7th child, Clarice pula bersalin untuk the 3rd child...bestnya!

0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting