Money Jars

24 Jul 2013

Bila Ashraf Muslim Berbicara

Just Ms. Saranghae


wan sakinah bagi hint2 dia ada 'click' dgn ashraf,

kemudian ashraf cakap "cuma dayana saja isteri saya buat masa ini"

sekarang, ashraf dan wan sakinah telah sah bernikah di Bangkok, dihadiri bersama parents perempuan dan sebilangan kecil keluarga kedua-dua belah pihak pada 7.7.13 ytang lalu....

firstly, tahniah kerana mendirikan masjid, semoga kekal ke akhir hayat.

secondly, tertanya2 is it right ashraf kawin kali kedua kerana perkahwinan pertama belum dikurniakan zuriat???? so reasons nak kawin lagi is because berharap can get zuriat??? mcm tu eh??? 

so if the 2nd marriage, still tak da zuriat, how??? itu bukan hak aku nak tanya kan, bukan hak kita nak nilai, tu semua urusan yang maha kuasa ....

nak kawin dua, tiga dan empat, kalau mampu dan ada persepakatan bersama , itu hak masing-masing, mrs. dizzy tak nak komen banyak2...tapi artis oh artis, mmg dah mcm ni la kan artis malaysia ni, tahap nak berterus terang tu mmg belum sampai satu level yang boleh dikatakan PROFESIONAL . . .

tapi kalau bab2 nak menafikan , mmg #1 punya lah.... tak bergoyang pokok cik oiiii kalau tak da angin, unless kau yang goyang2kan sendiri pokok tu...

kan senang kalau ngaku jer ...."yes, aku dan wan sakinah memang saling mencintai, dan dayana masih isteri saya", tak pun "ya, aku dan wan sakinah bercadang untuk berkawin buat masa terdekat, so pls no futher speculation, just wait and see" ...

sentap  semua orang kan! 


0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting