Money Jars

6 Jun 2012

Diam-Diam Rabu || Jang Keun Suk #1 Menggila Di Jepun

Just Ms. Saranghae

ok, aku peminat tegar si Jang Keun Suk, siap follow twitter dia...kenapa aku minat Jang Keun Suk? ni semua penangan tengok drama You're beautiful...sebelum tu aku watch Baby And Me, tapi tu penangan tak cukup kuat...waktu Baby And Me, si baby Mason yang Keun Suk heret sana sini tu lagi kuat penangan dia, ahaks...cute bah tu baby...besar sudah dia sekarang....

lepas You're Beautiful, aku download pula drama bersiri Hong Gil Dong...cerita ni best! ndak rugi tingu, Jang Keun Suk pegang watak putera raja, ni cerita ala-ala emperor zaman Joseon gitu, tapi memang thumbs up! lepas tu pula, aku follow drama Beethoven Virus, Jang Keun Suk dalam drama ni pegang watak yang agak serius, aku ndak suka!!! Jang Keun Suk akan jadi lagi best kalau dia dapat watak yang santai dan happy...

lepas tu aku tingu pula drama Marry Me Mary... ni lebih kurang macam You're Beautiful, jadi budak pemuzik... aku suka Keun Suk digandingkan dengan si mata bulat Geun Young, sama2 dorang jadi terkenal dengan gelaran Geun-Geun couple...

lepas dua tahun berdiam, Jang Keun Suk sekali lagi berlakon drama dalam LOVE RAIN...walaupun drama ni tidak dapat rating yang tinggi di Korea, tapi ni antara drama yang best... ndak rugi tingu...aku pun ndak tau kenapa di Korea, dorang ndak suka ni drama...tapi yang pasti, LOVE RAIN telah jadi rebutan untuk beberapa negara luar yang mahukan penyiaran esklusif...mesti naik melambung-lambung harga drama ni kan...

Jang Keun Suk muncul dengan album terbaru JUST CRAZY, japanese version dengan 11 song tracks, dan dalam penjualan hari pertama, album ni dijual melebihi setengah juta, dan mencatat #1 di carta Oricon (Jepun)...gila tak femes si Jang Keun Suk di Jepun kan...sebab tu JANG KEUN SUK #1 MENGGILA DI JEPUN!


 Gambar-gambar yang dicuri terus dari Twitter Jang Keun Suk! 







0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting