Money Jars

26 May 2012

Kerana Nama Dia Kate Middleton, Jadi Si Prince William Jatuh Hati La? . . .

Just Ms. Saranghae


hello hello . . .lewat-lewat malam macam ni, aku sibuk ja mau buat entry . . . patutnya aku tidur tadi lagi, mcm selalu asal jam 10 malam ja, memang aku sudah pengsan di tilam, tidur mimpi si anak raja . . .ewah ewah, anak raja mana la aku mau mimpi ni, dulu-dulu berkenan dengan si Prince William, tapi si Kate tu my 8 years rival pula yang berjaya mencuri hati anak raja idaman kalbu . . .huh!

pesanan untuk Kate Middleton, jaga lah si Prince William tu elok-elok . . .aku pun memang sudah tak hingin dengan dia tu . . .lagipun, dia kan sibuk ja mau pandu helikopter ke sana ke sini, bukan boleh lepak di istana pun macam orang kebanyakkan. . .ndak rugi juga tu aku ndak kawin sama dia!



william, bah . . .alang2 sudah 8 tahun kau gila2kan si Kate, jangan pula lepas kawin kau ikut mcm bapa kau tu si Charles kasi two timing si Lady Diana . . .

aku tau la kau tu sekarang gila bawa heli, ya lah . . .kan si putera william ni jadi pilot untuk 'search-and-rescue' mestilah asyik2 terbang ja di awan biru. . .william, kalau aku hilang, kau akan cari ka? haish! mesti ndak kan, tapi i bet kalau si Kate tu hilang . . .errrrmmmmm, ndak dapat dibayangkan. . .


aku suka gambar kamu berpotret mcm ni, looks so stunning! ndak pa kau Kate, sampai hati kau curi putera kegilaan ramai ni, nnt once aku sudah jumpa 'my prince', putih mata kau tu!

p/s: mau cari lelaki rambut tebal . . .putera william ni, muda lagi, tapi sudah byk rambut gugur, kepala pun mau botak. . .mana tu pakar rambut Yun Nam . . .ndak mau bagi free treatment ka sama putera william ni? ya lah bah william, aku tau la kau mana mau kalau setakat Yun Nam, kau kan ada Vidal Sassoon . . haish. . . . . . 




0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting