Money Jars

26 May 2012

Aku Ndak Buat Kerja Bodoh Sorang-Sorang . . .Betul Bah Ni . . .

Just Ms. Saranghae



hari sabtu ni hari, bah yang sudah dapat gaji tu mesti keluar jalan-jalan pi shopping kan. . . yang belum bergaji macam aku ni, duduk rumah ja la. . .boleh juga jalan2 cuci mata, tapi ndak la boleh gatal2 mau pi membeli dan membelah. . .ades. . .

tapi tadi si cintahati bawa keluar jalan cari barang. . .aku tumpang dua kaki ja la keluar, memang tiada niat pun mau beli barang ni pasal sudah agree sama my mum tersayang untuk replace our old refrigerator. . .harga, brand, model, specs pun sudah aku survey awal bulan that day. . .dan after buat tinjauan perbandingan, aku yakin seratus percent aku akan beli SAMSUNG . . . harga boleh tahan, sama padan sama tu SAMSUNG SMARTPHONE . . . jadi bulan ni, jangan gatal2 mau shopping barang lain pasal aku mau tunaikan janji sama si mum belikan dia tu peti sejuk . . .anggap ja la hadiah untuk MOTHER'S DAY . .

p/s: cintahati, nnt kita pigi beli peti sejuk tu aaaa. . . sudah kan kita tingu tu peti sejuk that day. . .tunggu my paycheck hujung bulan ni ok ;)) . . . kalau kau ndak mau kasi kawan aku beli peti sejuk untuk si mum, nah nnt aku terbabas pigi beli tu SAMSUNG SMARTPHONE . . .!!!!

satu lagi, nextweek mau drag si cintahati kasi kawan aku beli new sport shoes. . .since last week my old sport shoes sudah hangkang . . . mau buang pi hong kong tu kasut lama. . . .untuk running shoes, aku suka REEBOK, this time mau beli brand apa ah? NIKE mengkali, tapi aku ndak suka design2 NIKE kalau running shoes punya, tapi kalau sneakers NIKE, design dorg boleh tahan tu. . .ADIDAS? ish, ndak mau la, ramai betul ni pengguna ADIDAS, termasuk adik aku ni, pengguna tegar ADIDAS. . .last2 beli REEBOK la lagi ni. . . 

bah....aku mau kasi sejuk badan dulu ni, panas kan cuaca sekarang. . .ngam juga beli peti sejuk baru, next time kalau rasa panas2 badan, kasi masuk ja tu badan dalam peti sejuk. . .lagipun tu peti sejuk memang boleh muat juga badan aku, that day aku sudah sukat juga tu :)) . . . nah, mau buat kerja buduh pula ni tau, ahaks!

0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting