Money Jars

27 May 2012

Si Girlfriend Tolong Cuci Baju Aku . . .Terima Kasih. . .

Just Ms. Saranghae

yeah! hari ahad. . .hari untuk bergumbira menlaundrykan diri. . .hahahaha. . . .mari kita ramai-ramai membasuh baju, basuh jgn tak basuh. . .nnt lusa ndak da pula baju kerja. . .



teringat waktu di kampus dulu dulu. . .ni dulu dulu punya cerita dalam 12 tahun lepas la gitu. . .ya hampun kawan aku seorang ni kan, malas malas dia mau buat laundry, kadang kadang dia rendam baju dia dalam baldi, letak air letak sabun. . .bagus la tu, rendam dulu tu baju baju kasi hilang daki degil. . .tapi dia memang main rendam ja la, sehari dua hari. . .lepas tu tiga hari empat hari. . .sampai lah seminggu dan kalau malas sampai sepuluh hari. . . 

bagus punya girlfriend aku, suka main rendam rendam. . .lepas tu bukan tu baju boleh bersih pun, sudah jadi jeruk, jadi mcm mana lah. . ? aku ni short minded kadang kadang, kalau datang angin kus-kus satu badan, senang ja. . .mau tau apa aku buat dengan baju yang berendam berhari2. . .dari la ada wangi sabun, sampailah ada wangi ikan masin. . .last2 aku main buang ja tu baju. . .padan muka kau girlfriend, malas betul mau cuci kain kan. . .pass bagi aku, aku buang ja masuk tong sampah. . .hahahaha. . .

tapi yang bestnya, si girlfriend buat bodoh ja mcm tiada apa yang berlaku. . .pasal dia kan girlfriend aku, kalau dia marah membebel pun aku buat bodoh ja mcm tiada apa yang berlaku kan. . .dia pun sama juga, kalau aku membebel marah marah, dia relax ja buat 'dono' . . .hahahaha, life is so beautiful kan, isn't it?


















untung dapat girlfriend yang best mcm dia ni. . .girlfriend, let's be friends until death do us part ok. . .let's make our friendship all the way to heaven as well ok. . .tanpa rasa segan, aku selalu cakap dengan girlfriend aku, aku cintakan dia, dan aku rindukan dia. . .girl to girl, but with her, i never feel shy to express my true feeling. . .dia kawan aku hingga ke syurga. . .

p/s: girlfriend, terima kasih kerana pernah basuh baju aku dulu. . .sebenarnya mesin tu yang basuhkan, kau cuma tolong sidai la. . .xoxo. . .



0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting