Money Jars

29 May 2012

7 Lovely Logics || Kenapa Bah Mesti Mau Guna '7'??

Just Ms. Saranghae

cepatnya masa berlalu, hari 29 Mei sudah, ndak lama lagi kita masuk bulan Jun. . .ye ye, 30 dan 31 Mei cuti umum, bestnya!!!! cuti apa? ndak kan kamurang ndak tahu ni. . .kan tiap tahun Sabah sambut kaamatan. . .apa tu? eleh, bilang satu malaysia, kaamatan pun kau ndak tau ka? . . .tu ha, pesta menuai la. . .

bangun pagi2 ni, semangat betul mau sarapan, tapi sebelum sarapan, check email dulu. . .tau2 la kan, kemarin si bos aku tu suruh aku buat report, awal lagi aku hantar tu report bah, dalam jam 3ptg, tapi lewat malam juga baru dia terhegeh2 mau tingu. . .sudah la tu, tengah2 malam buta juga dia email bagi komen . . .
adus bos, knapa lah kau ndak check bah awal2 email kau ni, tingu tu report aku? kalau ada ndak kena ka, mau add on benda lain ka, mau research more and more ka, kan bagus kau bgtau aku awal sikit! ini ndak, time lewat2 malam juga kau kome, aku sudah buat taik mata lor. . .jd this morning jam 6am aku bangun tinguk ni email kau. . .potong stim betul lah bos aku ni, mau belekpas pun terpaksa tangguh. . .buat research dulu ni di pagi-pagi buta. . .
nnt jam 8, sah sah ni si bos koling-koling tanya aku macam-macam. . .dia ni ah, itu BIG BOSS sana seberang laut mau ni report today, patutnya awal2 lagi kau boss sudah kasi siap bah. . .kami ni level kuli-kuli ja bah, kami try the best sudah ni kasi siap awal ni report, tapi kau bah boss, lambat betul mau check kerja kami ni. . .haish!!!! lepas sudah check, banyak lagi complain ni. . .dush dush . . .
ndak pa la bos, pasal aku ndak gumbira bangun awal pagi ni time check email dari kau, jadi aku psiko diri sendiri ja lah yang aku patut gembira. . .tu la sebab aku insert '7 lovely logics' . . .
bos, tu reason #6, memang ndam ni untuk aku. . .jangan fikir terlampau banyak untuk cari jawapan. . .jadi bos, aku take it easy ja ni email kau. . .lepas aku buat research sikit, aku mau belekfpas aaa. . .itu apek jual mee datang sudah. . .aku mau beli dulu la. . .
apek! mee goleng itu kicap banyak kurang tapi ayam mau manyak satu bungkus ooo. . .

0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting