Money Jars

30 May 2012

Jom Main Luncur Air || Tinggi Giler! 5 Terhebat Dunia

Just Ms. Saranghae

hari ni cuti Kaamatan...yeah, cuti umum untuk Sabah...aku suka!!!boleh relax layan drama kesukaan aku...tapi kan, cuti-cuti macam ni, best juga kan keluar jalan-jalan...tapi terhad bah mau pigi jalan-jalan bercuti di area aku ni, paling2 pun pigi pulau ja la....

sekarang ni kan musim panas, best juga ni kalau dapat mandi-manda di sungai ka, laut ka...ndak pun public swimming pool...kalau lah kan dekat area rumah aku ni ada luncur air giler tahap dewa punya best mcm kat dalam gambar ni....ermm, memang korang akan selalulah nampak aku meluncur tak hengat dunia....ahaks!

jadi, antara 5 gambar main mandi luncur air ni kan, mana satu yang paling mencabar tahap dewa kamu rasa-rasa...? kalau aku la kan, tu gambar #4, Leap of Faith tu... siap ada sharks aaaa menunggu di bawah...bah, siapa berani mau luncur kalau mcm ni...ni real sharks ni tau...siap tu luncur tingi 60 kaki, bersamaan 6 tingkat bangunan yang biasa...

baca baca artikel penuh pasal ni luncur air, klik ja la sini....5 wildest water slide in the world...bah, ni yang top 5 wildest water slide in the world tau, so kalau setakat water slide di bukit padang tu, kekadang main tu water slide pandai juga aku rasa takut2, apakan lagi yang ni, tinggi 60 kaki, siap ada sharks lagi kan kan kan...p/s: baca la tu artikel penuh, baru tau tu sharks tipu ka ndak...:))

Insano, Beach Park Fortaleza, Brazil

Scorpion's Tail, Noah's Ark Family Park, Wisconsin

Summit Plummet, Walt Disney World Resort, Orlando, Florida

Leap Faith, Atlantis Resort, Paradise Island, Bahamas

The Mammoth, Holiday World, Santa Clause, Indiana

0 comments:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

A (12) Air Asia (1) Aku (2) B (11) C (4) D (7) Duit (2) E (7) Erich Fromm (1) F (7) G (4) Giveaway (1) H (8) Happy hour (1) Horrible (1) Islam (3) J (12) Jang Keun Suk (2) Jenaka (1) Jimat (1) K (2) Kawin (3) Kembung Perut (1) Kepercayaan (1) Kerja Bodoh (2) Korea (1) L (8) Lee Seung Gi (1) Love (1) M (4) mr.Handsome (1) Mulut Celupar (1) O (1) P (3) Parenting (5) Pregnant (2) Proverbs (2) Q (1) R (5) Ragam Manusia (1) S (7) Suka Hati Aku La (16) T (5) Tempat Menarik (1) Tips (2) Travel (1) Tutorial (2) U (2) V (6) W (8) Wanita (1) Wordless Wednesday (1) Y (1) z (1)
 

Lazy Dizzy Me Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting